Sponsoren......!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu Sponsoren......!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu

Sponsoren......!!!!

Door: Nelline

Blijf op de hoogte en volg Nelline

04 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Bij Albert Heijn begint volgende week de hamsteractie weer, maar wij gooien er een eigen actie in, namelijk sponsoren!!

De poster is klaar en mede namens Lisanne van de Multimedia afdeling van Diergeneeskunde, heel aantrekkelijk geworden.

Mocht je nog netwerken hebben waarbinnen je de actie kan doorzetten dan vinden wij dat natuurlijk heel fijn.

Hoe meer kilometers gesponsord worden, hoe fijner het fietsen straks voelt.

Kijk voor meer info ook op www.helplaos.nl. Op de homepage vind je de poster van de sponsoractie, klik daarop en zie hoe je kunt doneren. Je kunt ook meteen op de doneerbutton bovenaan de pagina klikken.

• 04 Oktober 2015 - 20:41

Mirjam Van Hemert:

Hoe moet dat dan? Dat sponsoren? Ik heb bij helplaos gekeken maar die verwees weer terug naar hier. Dus...?

• 04 Oktober 2015 - 21:17

Nelline:

Klik op de website (www.helplaos.nl) op de poster van de sponsoractie en daar vind je het verhaal over hoe en wat :-)

• 07 Oktober 2015 - 09:30

Sander:

Veel succes!!!

Groeten vanuit Laos,

Sander

• 28 Oktober 2015 - 09:06

Sebastiaan:

Mooi en dapper Nelline, respect. Ik heb jullie voor 50km gesponsord. Heel veel succes en plezier!

• 15 November 2015 - 20:28

Mirjam:

Als ik op Helplaos.nl op de fietstochtposter klik krijg ik -zonder enig te bespeuren button- dit bericht over een donatie:

"Doneren kan via de doneerbutton op onze site. Maak je het liever op een andere manier over, dan graag op rekeningnummer NL42RABO0142823554 t.n.v. St. Vrienden van het Khongdistrict O.V.V. FIETSEN VOOR LAOS"

Wat is "onze site"? Hier? Ergens anders?

Nog hier nog daar een button gezien. Wat mis ik?

• 17 November 2015 - 18:48

Ineke:

Hee dames , leuk hoor , ik ga zo eens wat doorlezen van jullie berichten
    Succes en groetjes