Fietsen van Bangkok naar Pakse - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu Fietsen van Bangkok naar Pakse - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu

Fietsen van Bangkok naar Pakse

Door: Nelline en Lies

Blijf op de hoogte en volg Nelline

19 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

In januari 2016 vertrekken we voor langere tijd naar Laos. We gaan ons daar onder andere inzetten voor de stichting Vrienden van het Khongdistrict ook wel HelpLaos genaamd (www.helplaos.nl).

Voorafgaand aan ons verblijf starten we met een sponsorfietstocht die begint in Bangkok (Thailand) en ongeveer 1000 km later eindigt in Pakse (Laos). Met de opbrengsten steunen we het (pluim)veeteeltproject in het Khongdistrict dat wij daar mede gaan begeleiden.

Via dit blog houden we jullie op de hoogte van deze reis. En natuurlijk hopen we dat jullie ons voor welk bedrag dan ook (elke euro telt) steunen.

Binnenkort volgt er meer over de actie en het project.

Lies en Nelline

• 01 Augustus 2015 - 16:10

Jan Van Keulen:

Ik wil graag meebeleven hoe jullie deze - voor mij verassende - onderneming ga ervaren. Ik wens jullie daarbij in elk geval heel veel goeds en ook heel veel plezier!
    Jan

Nelline

Twee, inmiddels redelijk grijze, dames verkennen het prachtige werelddeel Azië. Soms op de fiets, soms met lokaal vervoer. Momenteel verblijven ze voor langere tijd in Laos, in het gezellige stadje Pakse

Actief sinds 01 Nov. 2012