Tickets geboekt! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu Tickets geboekt! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nelline Lies - WaarBenJij.nu

Tickets geboekt!

Door: Nelline

Blijf op de hoogte en volg Nelline

13 September 2015 | Thailand, Bangkok

De tickets zijn geboekt! 9 januari 2016 vertrekt ons vliegtuig met een rechtstreekse vlucht naar Bangkok. Ook de fietsen mogen mee :-).
Het gaat nu best snel allemaal. Nelline is druk bezig met het afronden van haar werk bij Diergeneeskunde. Het afscheid daar is inmiddels ook al gepland (3/11).
Lies is gestart met een cursus Teaching English as a Foreign Language, waarin ze o.a. leert hoe je op een leuke interactieve manier les kan geven aan anderstaligen, hoe je je les moet voorbereiden etc. Met dit certificaat kan ze straks ook les gaan geven aan bv taalinstituten.
Daarnaast is zij begonnen met opruimen en vooral weggooien :-). Wat enerzijds leuk is maar anderzijds ook nogal lastig. Eigenlijk lijkt het in alles op het voorbereiden van een verhuizing. Alleen kunnen wij nauwelijks iets meenemen, maar moeten we vooral ruimen. Marktplaats ontploft zowat met advertenties van ons en de kringloopwinkel wordt ook blij van alles wat we daar naar toe dragen.

De sponsorfietstocht krijgt ook steeds meer vorm. Op het werk van Nelline heeft Lisanne van de afdeling Multimedia een mooie poster voor ons in elkaar geknutseld. Nu maar hopen op veel (kleine en grote) bijdragen :-).

Nelline

Twee, inmiddels redelijk grijze, dames verkennen het prachtige werelddeel Azië. Soms op de fiets, soms met lokaal vervoer. Momenteel verblijven ze voor langere tijd in Laos, in het gezellige stadje Pakse

Actief sinds 01 Nov. 2012